Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 
ΤΖΗΜΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ



Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα

Γεννήθηκα στις 16 Νοεμβρίου του 1989 στην Αθήνα, μα η τύχη με έφερε από τα παιδικά μου χρόνια να μεγαλώσω σε μία από τις ομορφότερες και πιο ιστορικές περιοχές της Ελλάδος μας την Φωκίδα. Αποφοίτησα από το Δημοτικό σχολείο της Κίρρας και μετέπειτα ολοκλήρωσα την δευτεροβάθμια εκπαίδευσή μου στην πόλη της Ιτέας.
Χρόνιο μέλος της ομάδας υδατοσφαίρισης του Ναυτικού Ομίλου Ιτέας στελεχώνοντας τον από τα παιδικά έως τα αντρικά τμήματά του, ήρθα κοντά με τους συμπολίτες μου και με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η νεολαία της περιοχής. Έμαθα για τις αξίες και τα έθιμα του τόπου μας, του τόπου αυτού που δεν θα μπορούσα παρά μόνο να είμαι αναπόσπαστο κομμάτι, του τόπου της ελιάς, του τουρισμού, του Ομφαλού της Γης.
Η ενηλικίωσή μου και η μετάβασή μου για σπουδές στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) με οδήγησε στην απόφαση να ασχοληθώ με τα κοινά ώστε η βραχυχρόνια αποκοπή μου από αυτόν τον τόπο να με βρει πιο δυνατό και ολοκληρωμένο άνθρωπο κατά την επιστροφή μου σε αυτόν.
Ως μέλος της συγκλήτου ΑΣΟΕΕ και πρόεδρος της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΑΣΟΕΕ κατά την περίοδο 2012-2013 και ως τωρινό μέλος της κεντρικής επιτροπής της ΟΝΝΕΔ απέκτησα τα κατάλληλα εφόδια και γνώσεις. Ταυτόχρονα εργάζομαι στον ασφαλιστικό κλάδο στην εταιρεία ΙΝG Hellas, ως ασφαλιστικός και οικονομικός σύμβουλος καθώς και στο λογιστικό γραφείο του θείου μου Βασιλείου Βασίλειο, αποκτώντας εμπειρία στα καθημερινά προβλήματα του τόπου μας. 
Θέτω υποψηφιότητα συμβαδίζοντας δίπλα στον υποψήφιο Δήμαρχο Δελφών Ταγκαλή Παναγιώτη, έναν άνθρωπο έντιμο που αντιλαμβάνεται καλύτερα από όλους το όραμα και την ελπίδα των νέων του τόπου μας, για ένα καλύτερο αύριο, για μία Ενωτική Πορεία Ελπίδας και Ανάπτυξης.

Τζήμας  Δημήτριος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Της Εκλογικής Περιφέρειας Ιτέας
Με το Συνδυασμό «Ενωτική Πορεία Ελπίδας και Ανάπτυξης»
με υποψήφιο Δήμαρχο τον Παναγιώτη Ταγκαλή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου