Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 
ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΚΟΥΚΟΥ



Μοιράζομαι το όραμα του Παναγιώτη Ταγκαλή για μία πόλη με αισθητική, ασφάλεια & εξωστρέφεια.

Έχω μάθει να δουλεύω σκληρά, να συνεργάζομαι με ανθρώπους ικανούς & να λύνω προβλήματα ακόμα και αν καμιά φορά αυτά  τρέχουν με μεγαλύτερη ταχύτητα από την προσπάθεια μου.

Ονειρεύομαι  &  Δημιουργώ γιατί αυτά τα δύο πάνε μαζί, αφού δημιουργία χωρίς όνειρο είναι μια σκέτη διεκπεραίωση & όνειρο χωρίς δημιουργία παραμένει μια απλή πιθανότητα.

Γνωρίζοντας ότι εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, σας καλώ ώστε η 18η Μαίου να είναι η αρχή μιας ωραιότερης προσπάθειας…


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Γεννήθηκα στην Άμφισσα το 1987 όπου και κατοικώ μέχρι σήμερα. Γονείς μου είναι ο Παναγιώτης Κούκος και η Ιωάννα Καπούρου.  Αποφοίτησα από το Ενιαίο Λύκειο Άμφισσας το 2005. Σπούδασα στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά οπού υπήρξα ενεργό μέλος της ΔΑΠ – ΝΔΦΚ. Είμαι  μέλος της ΟΝΝΕΔ Φωκίδας από το 2006. Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου αλλά και μετά την ολοκλήρωσή τους έλαβα μέρος σε οικονομικά σεμινάρια που αφορούν στις προοπτικές και τις προκλήσεις της συγχρονης οικονομίας , στον οικονομικο ρόλο της Ελλάδας στα Βαλκάνια, την οικονομική κρίση, την παγκοσμιοποίηση και το ξέπλυμα χρήματος. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου