Τρίτη 15 Απριλίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΡΑΜΠΑΣΗ


Αποδέχθηκα με χαρά την πρόταση του Υποψηφίου Δημάρχου  κ. Παναγιώτη Ταγκαλή  και συμπορεύομαι στις επικείμενες αυτοδιοικητικές  εκλογές της 18ης Μαΐου 2014 στο Κεντρικό Ψηφοδέλτιο της Άμφισσας με τον συνδυασμό «Ενωτική Πορεία Ελπίδας και Ανάπτυξης». Με διάθεση για συνεισφορά και με όραμα ανάδειξης του δήμου μας δεσμεύομαι να καταβάλλω τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια προκειμένου να φανούμε αντάξιοι της εμπιστοσύνης των συμπολιτών μας.

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΙΩΑΝΝΗΣ Π. ΚΑΡΑΜΠΑΣΗΣ



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Γεννήθηκα στις 5 Ιουνίου 1985. Μεγάλωσα, ζω και εργάζομαι στην Άμφισσα. Είμαι γιος του Παναγιώτη Καραμπάση συνταξιούχου τραπεζικού υπαλλήλου και της Γεωργίας Καραμπάση το γένος Τσινταβή Ιωάννη. Είμαι Δικηγόρος παρά Πρωτοδικών και διατηρώ  Δικηγορικό  γραφείο στην Άμφισσα.
Αποφοίτησα από το Ενιαίο Λύκειο Άμφισσας το έτος 2003. Εισήχθην στη Νομική Σχολή του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης με έδρα την Κομοτηνή  το  έτος 2003, ενώ αποφοίτησα το έτος 2007. Από τον Φεβρουάριο του 2008 μέχρι και τον Σεπτέμβριο του 2009  ακολούθησε η  άσκησή μου σε Δικηγορικό Γραφείο της Άμφισσας.
Τον Νοέμβριο του 2009,  εκπλήρωσα τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις αρχικά στην Κόρινθο και στη συνέχεια  στην Κομοτηνή απ’ όπου και απολύθηκα τον Αύγουστο του 2010.
Από τον Σεπτέμβριο του 2010 μέχρι και σήμερα ασκώ μάχιμη δικηγορία  με έδρα την πόλη της Άμφισσας.
Είμαι μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου  Άμφισσας .
Έχω διατελέσει μέλος της Εταιρείας Προστασίας Ανηλίκων Άμφισσας κατά την χρονική περίοδο 2011-2012.
Είμαι μέλος του ποδοσφαιρικού σωματείου Α.Ο. Σάλωνα.  

                                                                

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου