Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 
ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗ ΚΑΡΛΙΑΥΤΗ

Οι επικείμενες εκλογές είναι κρίσιμες για το μέλλον του τόπου.

Συστρατεύομαι με τον Παναγιώτη Ταγκαλή, που αποτελεί την πλέον κατάλληλη πρόταση για την προοπτική του Δήμου μας. Ωστόσο, οι εκλογές αυτές είναι κρίσιμες και για έναν πρόσθετο λόγο. Για να μετουσιώσουν σε πραγματικότητα το διάχυτο αίτημα της ανανέωσης και τη συστοίχιση των νέων προσώπων με την τεχνογνωσία των έμπειρων και ικανών στελεχών του συνδυασμού μας. Ελπίζω και πιστεύω ότι οι συνδημότες μας θα το πράξουν!

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Γεννήθηκα στις 25 Ιουνίου 1984, στο Μαρούσι Αττικής. Μεγάλωσα και έζησα στην Άμφισσα Φωκίδος από όπου έφυγα τον Φεβρουάριο του 2003 για σπουδές στη Θεσσαλονίκη. Αποφοίτησα από το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης το 2008. Υπηρέτησα τη στρατιωτική μου θητεία από τον Αύγουστο του 2007 έως και τον Αύγουστο του 2008 σε Κόρινθο, Λέρο, Λειψούς και ΤΕΠ ΓΕΕΘΑ.

Από τον Οκτώβριο του 2008 είμαι τραπεζικός υπάλληλος, ενώ το 2010 επέστρεψα στην πολυαγαπημένη μου Φωκίδα για μόνιμη εγκατάσταση. Η αγάπη μου για τον τόπο ήταν ένας από τους κύριους λόγους που επέστρεψα στη πόλη απ' όπου κατάγομαι, έχοντας πάντα στο μυαλό μου την ανιδιοτελή προσφορά σε αυτόν, με γνώμονα την εξέλιξη και την ανάπτυξή του.

Ασχολήθηκα με τον συνδικαλισμό, χωρίς ωστόσο αυτό να με εμποδίσει στην ανιδιοτελή προσφορά μου, όπου αυτό ήταν απαιτητό.

Ασχολούμαι με τη μουσική από τα 10 μου, αφού το 1994 έγινα μέλος της ιστορικής Φιλαρμονικής Άμφισσας. Υπήρξα ιδρυτικό μέλος της Λέσχης Φίλων Φωκικού "Οι Κουδουνάδες". Υπήρξα ιδρυτικό μέλος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και Φίλων του Μητσάκειου Δημοτικού Ωδείου Άμφισσας.

Με φιλικούς χαιρετισμούς
ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΚΑΡΛΙΑΥΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου