Σάββατο 26 Απριλίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΤΣΙΚΟΥΛΗ



Η αγάπη μου για τον τόπο μας, με οδήγησε στην απόφαση να αποδεχθώ την πρόταση του υποψηφίου Δημάρχου κ. Παναγιώτη Ταγκαλή, να εν ταχθώ ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στο συνδυασμό "ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΕΛΠΙΔΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ", έχοντας πλήρη επίγνωση της κρισιμότητας και των προκλήσεων της επόμενης πενταετίας και με την πεποίθηση ότι στην επίλυση των προβλημάτων και τη δημιουργία του αύριο συμβάλει η υπεύθυνη συμμετοχή και όχι η εύκολη και εξ αποστάσεως κριτική. Με βαθιά πίστη στις αναπτυξιακές δυνατότητες του Δήμου Δελφών και στη δυναμική των συμπολιτών μου, με οδηγό την μακρά ιστορία και την παράδοσή μας, συστρατεύομαι στην προσπάθεια για ανανέωση και δηλώνω έτοιμος να συμβάλω με όλες μου τις δυνάμεις στη διαμόρφωση του μέλλοντος που αξίζει και όλοι μας οραματιζόμαστε για το Δήμο Δελφών.

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Γεννήθηκα το 1985 και μεγάλωσα στην Άμφισσα. Είμαι πτυχιούχος του Τμήματος Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και ολοκληρώνω τις Μεταπτυχιακές μου Σπουδές στο ίδιο Τμήμα. Υπηρέτησα τη στρατιωτική μου θητεία στη Ρόδο. Από το 2010 εργάζομαι στη Δημόσια Μέση Εκπαίδευση, μετά από επιτυχή συμμετοχή μου στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Από τον Ιούλιο του 2012 είμαι αποσπασμένος στη Γενική Γραμματεία Μέσων Ενημέρωσης, όπου κατέχω τη θέση του Διευθυντή του Γραφείου του Γενικού Γραμματέα Μέσων Ενημέρωσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου