Σάββατο 26 Απριλίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ ΠΟΝΗΡΗ-ΣΕΓΔΙΤΣΑΣ

Αγαπητοί συμπολίτες

Στις προηγούμενες αυτοδιοικητικές εκλογές με την ψήφο σας εκφράσατε την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου και μου δώσατε το δικαίωμα να συμμετάσχω στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Δελφών.
Με όλες μου τις δυνάμεις προσέφερα, χωρίς απώτερους σκοπούς, ανταποδόσεις και προσωπικές φιλοδοξίες, με επίκεντρο των προσπαθειών μου τον συνάνθρωπο. Συναίνεσα και με σθένος υποστήριξα θέματα του Δήμου στα οποία πίστευα αλλά δεν δίστασα και να συγκρουστώ όταν κάτι ήταν ενάντια στις αρχές μου. 
Έχοντας την ίδια διάθεση για προσφορά, σταθερή στις θέσεις και τις αξίες που επί σειρά ετών υπηρετώ και κυρίως με τη δική σας παρότρυνση και την αγάπη που με περιβάλετε , αποδέχτηκα την πρόταση του υποψηφίου Δημάρχου Δήμου Δελφών κ. Παναγιώτη Ταγκαλή και κατέρχομαι ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον συνδυασμό «Ενωτική Πορεία Ελπίδας και Ανάπτυξης» ζητώντας την στήριξή σας.


Χρυσούλα Πονήρη – Σεγδίτσα
Προϊσταμένη Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων Ν. Φωκίδας
Δημοτική Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου